this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Monday, August 9, 2010

siri makhluk halus

tertonton satu segmen tazkirah ust zawawi di tv.katanya org berwudhu ada 2 malaikat yg menjaganya.subhanallah.saya amat percaya kerana ALLAH dah tunjukkan pada saya buktinya.

kami sekeluarga telah diganggu makhluk halus.hanya ALLAH yg tahu sebab musabab kami dipilih utk diganggu.satu mungkin kerana,kami suami isteri telah menggagalkan rancangan iblis syaitan yg ingin menyesatkan kaum keluarga suami saya.(utk lebih lanjut boleh lihat entry "Bercakap dgn jin".
kami berubat dgn ustaz2 anak murid dato harun din dan balik di selangor,kami sambung di darussyifa.antara amalan yg kami disarankan utk mengamalkannya adalah sntiasa dalam berwudhu.

apa yg saya boleh katakan,bila berwudhu,mmg ada kekuatan yg amat sangat terbina dalam diri kita utk melawan gangguan makhluk halus tersebut.begitu juga dgn berpuasa.makhluk halus itu seolah gagal menakut2kan kami.seolah ada rasa pendinding yg mengawal keselamatan kami.andai kata itu adalah malaikatMu ya ALLAH,aku rasa amat sayu Kau tunjukkan kekuasaanMu pada kami ya Rabb.berbeza jika dalam keadaan berhadas.anak2 kami juga kami arahkan berwudhu dan membaca alfatihah,3 qul dan ayatul kursi sebelum tidur utk mengelakkan gangguan.

sesungguhnya,mmg sangat benar,jin dan syaitan tidak akan sekali2 berhenti cuba utk menganggu manusia.dan jika kita terpilih oleh ALLAH utk dibuka hijab antara dua alam itu , maka tentulah atas REDHA dan IZIN ALLAH.bagi menguji hambaNya dan membuka mata dan hati mereka yg beriman.

No comments: