this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Wednesday, March 3, 2010

happy birthday mak! and papers again!

hari ni , dapat call keramat dr SV.katanya ternanti2 full draft dari saya.hehehhe..then ada job lagi! kene siapkan 1 paper utk conference by end of this month and 1 paper utk journal publication by end of next month.both reporting chapter 4.maka bermula traumatic days for me.i got 1 paper yg masih blum diedit yg sepatutnya dihantar ke international journal.ya salam kerja menimbun2.moga allah beri kekuatan.sedikit selingan kecindan dari Jorge Cham (PHd)
http://www.phdcomics.com/comics.php

sangat benarkan?i done all of it except kopipes tu..kalo kene tangkap plagiat tak ke naya.lagipon buat apa nk kopipes sedangkan diri sendiri bley lakukan kan!

hari ni juga birthday mak saya,Hjh Saluah Ibrahim..happy birthday,weekend ni kami datang ya mak!yg ke berapa?lupa daa...ekekek

hari ni suami saya belikan saya bahulu lagi..ada yg letak choc chips dan ada flavour baru,letak raisins..wah sedapnyaaaa!!!!!!!!!!!kami anak beranak membaham bahulu tu cam x makan baper hari..tapi nk wat lagu mana,da makanan peberet kami sefamily (nasib baikla bahulu susah nk buat..ada gak alasan saya tak buat sendiri..ahhahahah)pstt lagipon oven pon takde.

nk komen skit ttg pembunuhan adik sfiyya yg disepak sampai mati oleh boipren maknya:
  • kepada saksi2 kejadian : korang ni pengecut ke?jadi pemerhati je la ek
  • kepada mak dia: bersekedudukan dgn lelaki bukan muhrim dosa besar ok!silap2 ko kene rotan plak.malaysia skang da suka sebat2 pesalah da tau!
  • kepada kita ummat islam yg lain:beringatla pada diri sendiri & org lain.jika azab diturunkan tak kirala alim ke,penagih dadah ke sume kene.
renung2kan & selamat beramal

3 comments:

Unknown said...

huhu.aku xpaham la katun tu.

Unknown said...

alamak salah tempat la..aku nk komen katun phd ko tu.

nur.najib said...

laa.ok takpe..ala biasala mak ngah..kalo da dapat data tu tak reti nk wat apa plak..tensyen aku