this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Sunday, March 14, 2010

ubat gigi?bio beno

apakah ubat gigi pilihan anda ? ada banyak faktor anda memilih ubat gigi kan? ada yg nk memutihkan gigi yg kuning , ada yg utk gigi sensitif. saya ?saya UGUNDI Mu'min.Ada banyak jenama lain yg halal di pasaran Malaysia tapi saya suka yg di atas ni juga.sebabnya : die berpudina.pada hemat saya,tiadalah makna menggosok gigi jika takde chilling after-effect gitew. rasa cam berangin2 alaska sejuknya tu.selain itu rasa segar tu yg saya suka tu.walau x mandi , asal mulut segar pon jadikla.berbanding jenama lain,saya x berapa nk dpt after-effect gitu.apa pun setiap manusia ada pilihan masing2.yg pentingnya haruslah kerap menggosok gigi agar gigi anda tahan lama terutamanya bangun dari tido.jika tidak mengaum aromanya (terutama jika anda ada gigi rosak atau berlubang!)

2 comments:

Cik Tima said...

pesal tetibe gigi plak?

nur.najib said...

sbb aku teruja dgn pudina berhawa dingin sensasi mukmin ni..hahahahhaha