this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Sunday, May 9, 2010

hari sukan taska islam UPM

hari sabtu ritu,hari sukan ank2 saya.si kakak rumah merah.si adik rumah kuning.satu benda je yg aku & husband lupe.dpea takdak kasut sukan.dan sedar malam sebelum sukan jam 12!!!suamiku pon mulalah menyepahkan store room cari kasut sukan kak nuha yg lama yg boleh dibagi kat nusaibah.nasib baik jumpa.yg xde utk kakak.so aku sambar je kasut berjalan die yg ala2 sporty tu.


kakak nuha yg bersemangat kesukanan.

acara nusaibah no 2 dlm tentative.die masuk lari.memandangkan ank2ku ni ada eczema dan venue sukan tu plak dalam hall yg berkepam & panas,maka start la depa menggaru2.sian aku tgk die.tak fokus nk lari.melelong2.dr lane no 1 sampai ke lane no 5 die merentas desa..ekekke..last2 no 4.takla dapat medal.dapat la hadiah saguhati towel + air mineral..(towel sangat berharga ok..nak2 utk yg ank2 kecik.slalu tukar towel bebudak ni)

lepas tu kakak plak lari sambil leret bola dlm gelung..die dah dahului no 2 /3 gitu..tp dalam 15% nk sampai skali kasut die tercabut.aku rasa amat bersalah!!!tp die teruskan gak sambil bawak kasut die.very good fighting spirit nuha!

cabutan bertuah sangat tak bertuah!!!kami no 275..yg dpt 271,273,272,278,279,276...argh!!!
aku ponnk gak merasa hamper free.silala sesaapa bagi aku lepas ni ek.o yeah..aku rasa cam ternampak lecturer aku masa degree.anak die satu skool dgn ank aku la pllak.maknanya wife die staf UPM la kot.die wat lalu2 depan aku plak.aku tau die nk camkan muka aku ni kot.aku nk tegur tp suami aku xde masa tu.die dok melepak kat luar .last2 nk balik tu,aku senyum kat die.malas la plak nk berbual2 plak.sat gi husband aku banyak plak tanyanya.

hari sukan disudahi dgn makan kat PKNS bangi.tp aku tak makan until 6pm baru makan.sbbnya : baby nafeesah tumpahkan ayaq nesloku..habis basah kuyup bau neslo abayaku.. hilang mood aku nk makan.dahle aku tak tido dr malam..melelong2 pi sukan ank..die melasak tarik cawan.nasib baik tak jatuh cawan.biasala da ada ank2 kecik..giliaq makan.aku bg husband & ank2 yg dua beso tu makan dulu.adoyyy..

apa2 pun kami enjoy!!!!

org tak habis acara lagi,kami sibuk bergambar kat luar mengadap kuih muih..hahha..

3 comments:

Cik Tima said...

hahaha...haru biru!

Unknown said...

apsal c cebah tuh??hehehhe

nur.najib said...

die mmg lasak..kalo amek gamba tak penah nk behave..sepak2 la.kembang hidung la