this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Sunday, May 2, 2010

otak-otak = otak ?

ok.otak dah makin membeku.sampaikan malay word utk 'next' button pon aku tak bley nk pikirkan.serius kronik tatabahasa aku skang ni.kalo english-english bolehlah aku me'merriam-webster'kan drafting aku ni..adoiii..serius..bila otak da beku aku pon mengviewla gambo cupcakes yg aku telah ditag dalamnya oleh sweetrespite. memandangkan tokeynya As adalah kawan seopis aku yg sama2 suke menjebakkan diri selain dr tesis & awanis,post grad stud yg sdg tunggu nk konvo on food engineering (harap2 wanis x taruk GMO merapu meraban dlm cc kami!) maka aku biarkan aja tag itu.in fact i heart it!kegilaanku cupcake drang tuh.dah bape kali aku order dah (bkn stkat order dan terhdam jadi darah daging da ni).

cupcakes theme chic girl diorder kazenku,lili,(postgrad upm gak) yg buat aku meroyan memalam ni

maka azam aku minggu depan : nk order cupcakes drang.uwaa...akak lapaq choc moist cupcakes hampa! hampa taruk ubat guna2 paa???sedap jadi tak ketahuan akak ni.okla.ada baiknya senaman otak dgn sdkit bacaan quran & tahajud.moga hilang merapu aku ni.salam

aik?merapu meraban ada plak aku idea.

1 comment:

Cik Tima said...

weii..nak gak cupcake!