this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Saturday, May 29, 2010

kisah cendawan

sedang aku memasak,tiba2 dari tingkap dapurku nampak benda2 putih di halaman belakang rumahku.aikk?sejak bila plak fungus bernama cendawan ni membiak plak.itulah padahnya jarang keluar ke belakang.tak kuasa aku dengan ramai pak2 indon tengah renovate rumah jiran sebelah nih.biarkan aja.aku pon tatau kunci mana satu.haha.

aku pon cube membuat lawak bodo dgn suami aku.aku tanya dia "abang nk makan cendawan tak?" dia jawab "eh?cendawan.bila masa plak abang beli."haah..jerat mengena."mai la sini sat..tengok ."sambil aku menuding jari pada cendawan tak bersalah tu.suamiku menjawab "itu kalau makan berbuih2 mulut."sambil die kembali tengok tv yg ntah apa2 citernya die melaung "nantila abang racun balik!"

hehe..seni seorang istri..harith hamzah kene suh bakal zaujah blaja ok

No comments: