this is my 3rd sequel from the mental lexicon saga (yeah.im too old to heart cullen).the mental lexicon I was abandoned because of the slow server.the mental lexicon II is-now-defunct simply because i lost the password and can't login.

Monday, May 3, 2010

suami rajin

semalam adalah hari yg sangat gumbira buatku.husbandku,ustaz najib dgn bermurah hatinya membuat semua kerja2 rumah : basuh kain,lipat baju,mop lantai,basuh pinggan mangkuk, buang sampah.dan aku?diberi tiket utk tido setelah aku tak tido satu malam bertungkus tumus dgn ms tesis.katanya suami aku;kesian dekat aku yang nampak pucat & bergelang mata macam panda.

sekali lagik:beginilah bahagia rasanya ada maid kan?tapi,my husband revisited his idea la plak.katanya xde privacy ada maid.alamak.jatuh berdebukla angan2 ku nk wat tesis di siang hari.

4 comments:

Farra Da Smiley said...

i tell u mmg tade orivacy bila ada maid
sekarang ni boleh la seksi itu ini ..borang anything takyah nak bisik2 ..mcm2 lg la advantange tade maid ni dr ade maid dik

n said...

SABAR LA WAHAI ISTERI KU SAYANG ....SETIAP KEJAYAAN TENTU ADA HALANGAN YANG AKAN MENANTI ...ITULAH ERTI SEBENAR KEMANISAN SEBALIK KEJAYAAN ....!!JOMSABAR !!

nur.najib said...

ye la suamiku.

madoct10 said...

yer la..susah gak ada maid. haritu i dah ambik 2 orang.Macam2 hal lastly pulangkan balik maid tu.. Sekarang ni sah2 dah my suami tkmo bg saya ambik maid dah walaupun rumah tonggeng langgang!